TARMOPRO Työtilaukset
Tarmopron keskeinen osa töiden hallintaa ovat työtilaukset. Työtilaus tehdään yleensä kaikista niistä töistä, joita ei ole erikseen suunniteltu ennakkoon tehtäviksi. Toki kohdassa sopimustyöt on kerrottu työtilausten käytöstä myös toistuvien sopimustöiden toteutustapana, etenkin silloin, kun työlle kirjataan erikseen tuotteita.
Kaikki Tarmopron työtilauksien työt ohjautuvat automaattisesti ko. asiakkaan huoltokirjaan tilauksen palvelua vastaavaan kohtaan.
Tarmopron työtilaus voi muodostua usealla eri tavalla:
* Kirjataan työtilaus omien käyttäjien toimesta manuaalisesti
* Työtilaukset kotisivujen ilmoituslomakkeen kautta
* Työtilaukset toisista ohjelmistoista, esim. isännöitsijöiden järjestelmistä (Avaa.io, Hausvise, Tampuuri jne.)
Tarmopron käytettävyys on viety työtilausten osalta erittäin pitkälle. Jos sinulla on oikeudet päättää laskutuksesta, voit tehdä työn valmiiksi laskutettavaan muotoon tai tarkastaa se valmiiksi asti nyt myös mobiilisti.
Tarmopron normiprosessi työtilausten osalta kulkee seuraavasti:
* Työtilaus luodaan jollain em. menetelmällä
* Työntekijä kuittaa työn tehdyksi
* Se henkilö, jolla on oikeus päättää, onko työ laskutettavaa vai kuuluuko se sopimukseen, tarkastaa työn ja kuittaa sen joko laskutusjonoon tai valmiiksi.
Tarmopron osalta puhumme usein sloganilla "Aiheutamme kannattavuuden paranemista". Tämän toteuttamisen keskiössä on tuo työtilausprosessi ja sen kolme kulmakiveä:
1. Kaikki keikat kirjataan Tarmoon
2. Työntekijät kentällä eivät tee yhtään työtä asiakkaalle, ilman että keikka on kirjattu Tarmoon
3. Vain tietyt henkilöt voivat yrityksessä päättää, kuuluuko tehty työ sopimukseen vai onko siinä laskutettavaa!!!
Tämä on kannattavuuden paranemisen lähtökohta.
Kaikki Tarmopron työtilauksien työt ohjautuvat automaattisesti ko. asiakkaan huoltokirjaan tilauksen palvelua vastaavaan kohtaan.
Tarmopron työtilaus voi muodostua usealla eri tavalla:
* Kirjataan työtilaus omien käyttäjien toimesta manuaalisesti
* Työtilaukset kotisivujen ilmoituslomakkeen kautta
* Työtilaukset toisista ohjelmistoista, esim. isännöitsijöiden järjestelmistä (Avaa.io, Hausvise, Tampuuri jne.)
Tarmopron käytettävyys on viety työtilausten osalta erittäin pitkälle. Jos sinulla on oikeudet päättää laskutuksesta, voit tehdä työn valmiiksi laskutettavaan muotoon tai tarkastaa se valmiiksi asti nyt myös mobiilisti.
Tarmopron normiprosessi työtilausten osalta kulkee seuraavasti:
* Työtilaus luodaan jollain em. menetelmällä
* Työntekijä kuittaa työn tehdyksi
* Se henkilö, jolla on oikeus päättää, onko työ laskutettavaa vai kuuluuko se sopimukseen, tarkastaa työn ja kuittaa sen joko laskutusjonoon tai valmiiksi.
Tarmopron osalta puhumme usein sloganilla "Aiheutamme kannattavuuden paranemista". Tämän toteuttamisen keskiössä on tuo työtilausprosessi ja sen kolme kulmakiveä:
1. Kaikki keikat kirjataan Tarmoon
2. Työntekijät kentällä eivät tee yhtään työtä asiakkaalle, ilman että keikka on kirjattu Tarmoon
3. Vain tietyt henkilöt voivat yrityksessä päättää, kuuluuko tehty työ sopimukseen vai onko siinä laskutettavaa!!!
Tämä on kannattavuuden paranemisen lähtökohta.